פוסטים בקטגוריה "שיווק ופרסום"

ריכוז של כל האתרים הכי חשובים לפי תחומים

לא פעם אנחנו מוצאים אתר שאהבנו או  שעוזר לנו לעבודה השוטפת ומה שרובנו עושים זה שומרים אותו במועדפים

אבל מה אם היה לנו תמונה אחת שמקטלגת ומרכזת עבורנו את כל האתרים הכי נחשבים מכל תחום… טוב עד שבאמת יהיה תוסף כזה אתם מוזמנים להתפנק בתמונה הבאה שמציגה את כל האתרים הכי גדולים ונחשבים לפי התחומים השונים.

(לחצו על התמונה לצפייה בגודל מלא)

כל הגוגל דודל של אולימפידה 2012 לונדון

רובנו משתמשים בגוגל על בסיס יום יומי ואפילו יותר מזה ותמיד נחמד לראות כל פעם מחדש את ה"דודלים" החדשים שגוגל מכינים לנו לכבוד ימים כאלו ואחרים, האולימפידה השנה גוגל היו מאוד יצירתיים כמו שהם בדר"כ נוהגים להיות והכינו לכל יום באולימפידה דודל מאוד מגניב ומושקע שגזל לנו לא מעט שעות עבודה והנאה לאלו מכם שלא מכירים את המושג דודל

דודל – במנוע החיפוש של גוגל נהוג להחליף מפעם לפעם את הלוגו, לכבוד חג הנחגג באותו יום, יום הולדת של דמות היסטורית, אירועים חשובים וכדומה. לוגו זה מכונה "גוגל דודל" (Google Doodle). עד לפברואר 2011 נוצרו יותר מאלף דודלים.

לכבוד סיום האולימפידה ולאלו מכם שאולי פספסו את הדודלים המגניבים שליוו אותנו במהלך האולימפידה, ריכזתי עבורכם את אוסף כל הדודלים שהיו במהלך האולימפידה מטקס הפתיחה ועד סופה

 

קרא עוד >>

ראיון על פרויקט גמר של המעצבת סיון לוטטי

יול 25, 2012   //   על ידי אבי כהן   //   כללי, עיצוב, פוטושופ, ראיונות, שיווק ופרסום  //  אין תגובות

תקופת הקיץ מלווה בהמון פרויקטי גמר של הבוגרים הטריים במוסדות העיצוב השונים, בהמשך לפוסט הקודם שבו התקיים ראיון על פרויקט הגמר של המעצב אסף קאשי הפעם אני שמח לארח בבלוג את המעצבת סיון לוטטי

שלום סיון, את מוזמנת לספר קצת על עצמך וכיצד הגעת לתחום העיצוב

בשמחה!
אז אני בת 28, בוגרת טרייה של המגמה לתקשורת חזותית באקדמיה לעיצוב ויצו חיפה.
איך שאני רואה את הדברים עיצוב נמצא בכל מקום ובכל דבר, בשלב מסויים בחיים הסקרנות הובילה אותי לחיפוש אחר מקצוע שעוסק בויז׳ואל ותקשורת ומה שבעצם תמיד חשבתי שהוא עיצוב גרפי בלבד התברר לי כעולם שלם העונה להגדרה – תקשורת חזותית. השלב הבא היה לנסות להתקבל 😉

מה הייתה המטרה של הפרויקט גמר?

המטרה העיקרית שלי היתה ליצור פרויקט שבו אני אוכל בתור מעצבת לתת מענה לצרכים של אוכלוסיה מסויימת ובמילים אחרות לנסות לעזור ולתרום בדרכי. בחרתי בקהל יעד שהם ילדים בשיקום, והמטרה היא לעזור להם בשיקום ולגרום להם להתאמן כמה שיותר, ולהפוך את זה למשחק שמדרבן אותם להתקדם.

מי האנשים שאליהם מכוון הפרויקט?

קהל היעד הוא ילדים שנמצאים בשיקום ופיזיוטרפיסטים שאחראים על הטיפול שלהם. מדובר בילדים שעברו טראומה כלשהיא או מחלה, והם עוברים תהליך שיקומי ארוך. חלק מהתהליך הזה מגיע להליכה, האפליקציה מתאימה לשלב בשיקום שהילד כבר יכול לעמוד וללכת בלי חפץ מעבר(שזה הליכון או מקל) ושהוא יכול להחזיק את האייפון וללכת.

ספרי קצת על התהליך עבודה (מחקר,השראה,ידע וכד')?

במהלך סמסטר א’ עלה לי רעיון לפרוייקט אחר שבו רציתי להקים ילדים בבית חולים מהמיטה ולגרום להם לשחק קצת ולשמח אותם, בשיחה שהיתה לי עם המרצה המדהים שלי אורן גל, הוא נורא התלהב מהרעיון, והראה לי טכנולוגיה חדשה יחסית – האוגמנטד ריאלטי, החלטתי שבא לי לעשות משהו עם זה בפרוייקט גמר. התחלתי לחקור על הטכנולוגיה ועל אפליקציות שעובדות איתה, ובמקביל על צרכים של ילדים בשיקום עם פיזיוטרפיסטית מקסימה שממש עזרה לי להבין את הצרכים של הילדים ועל מה הם עובדים איתם, ולאט לאט הפרוייקט רקם עור וגידים ונוצרה האפליקציה עם האתר של המטפל,מבחינת השראה, פשוט חרשתי על האינטרנט והורדתי מליון אפליקציות…

באילו תוכנות ואנשים נעזרת?

מהרגע שהבנתי שאני הולכת ליצור כלב שהוא המאמן האישי והחבר שמלווה את הילד בתהליך, חברתי לאנימטור ב3D שלפי הציורים שלי בנה לי את הכלב בתלת מיימד בתוכנת מיה עם שלד אנימצייה והזיז אותו לפי הוראות שלי. במקביל, עיצבתי את כל הפריימים, חלקם מאויירים ביד וסרוקים וחלקם איירתי בפוטושופ ואיילוסטרייטור ובסוף הזזתי הכל באפטר אפקטס עם עזרה של אפטריסט.

קרא עוד >>

ראיון על פרויקט הגמר של המעצב אסף קאשי

הקיץ מלווה בלא מעט דברים משמחים וכיפים כמו חופש גדול לילדים (ולפעמים גם למבוגרים) ים, נופשים וטיולים, וכמו ביתר התחומים גם בתחום העיצוב גרפי והטכנולוגיה יש לא מעט חידושים, ואיך אפשר להתחיל את הקיץ בלי פרויקט הגמר של הסטודנטים ממוסדות העיצוב השונים בארץ.

אני שמח לארח את אסף קאשי, אשר יציג את פרויקט הגמר שלו במנשר לאמנות בתאריכים 4-17.7

שלום אסף
אני שמח לארח אותך בפינת הראיונות בבלוג "עיצוב גרפי וטכנולוגיה נפגשים"
אתה מוזמן לספר קצת על עצמך וכיצד הגעת ללמוד את תחום העיצוב…

מאז ומתמיד חיפשתי כלים שיאפשרו לי ליצור משמעות או תוכן, כאלו שיעבירו את מה שיש לי לספר  או את מה שעובר לי בראש , אפשר לומר שאת תחום העיצוב פגשתי דווקא מהצורך הזה עוד לפני שהבנתי בכלל אם אני מסוגל לעצב או לרגש אנשים בעשייה שלי, המעבר לתל אביב בגיל 24 החשיפה לתעשייה בשילוב לימודי עיצוב במנשר שימשו כמאיץ משמעותי עבורי והציגו בפני אפשרויות וכלים רבים ליצור תוכן שאנשים מבינים, שאנשים יכולים להתחבר אילו או להתרגש ממנו.

מה הייתה המטרה של הפרויקט גמר?

אני יכול לסמן שני מטרות של הפרויקט שלי, האחת היא פרקטית, לשווק את תל אביב כיעד תיירותי לחופשה, כאופציה לא פחות אטרקטיבית ומעניינת משאר הערים הפופולאריות בעולם.

המטרה השניה הייתה להיכנס לזירה שהמדינה עדיין לא מפעילה בה את את כל כוחה והיא הרשת, הרגשתי שחוץ מכמה כתבות מפרגנות שיוצאות מדי פעם על תל אביב עדיין חסר מימד חוויתי שיעביר תוכן ויעניין אנשים בעיר המטורפת הזו הזו ובכלל בארץ שלנו. קרא עוד >>

10 טיפים למציאת עבודה למעצב גרפי

בשל פתיחת הפינה החדשה בבלוג של מודעות דרושים בתחום עיצוב גרפי שהוקמה כדי להקל עליכם למצוא עבודה, אי אפשר לפתוח פינה כזו מבלי לחנוך אותה עם איזה פוסט עסיסי של טיפים למעצב גרפי שמחפש עבודה מקווה שהפוסט יעזור לכם וימקד אתכם בתהליך וכמובן אל תתייאשו ישנם לא מעט מעצבים מוכשרים שנמצאים באותו מצב כמו שלכם ומחפשים עבודה

רשימת הטיפים

1. ארגנו לעצמכם תיק עבודות בהתאם למשרה שאתם מחפשים למשל אם אתם מחפשים משרה בתחום אינטראקטיב תתנו נתח חשוב בתיק עבודות לבאנרים,מיניסיטים וכד' , לתשומת ליבכם זה שעשיתם לילדה הזמנה חמודה למסיבת גן לא אומר שהיא צריכה להופיע בתיק עבודות.

2. העלו את התיק עבודות לאחד מאתרי תיקי העבודות (אסקר אותם בפוסט נפרד בעתיד) או צרו קובץ PDF מסודר שמציג את העבודות הנבחרות מהתחום שבו אתם מתעניינים דבר חשוב לא פחות כשמעסיק מתחיל לראות את התיק עבודות כדי שהוא לא יסגור אותו תכניסו בתחילת הקובץ את העבודות הכי טובות שלכם.

3. עצבו קורות חיים ונסחו אותם באופן נקי ומסודר עם דגש על התחום המקצועי והניסיון שלכם (במידה והוא רלוונטי לתחום) טיפ קורות חיים מעוצבים שנפתחים באופן תקין גם דרך Google docs או כל תוכנה אחרת, תיתן לכם תשומת לב שונה מכל הקו"ח שהמעסיק מוצף בהם (רצוי שקו"ח יהיו עמוד אחד)

4. חיפוש עבודה צריך להיחשב עבורכם כמו עבודה, הקדישו כל יום מספר דק' עד שעות בודדות שבהם אתם מחפשים עבודה

5. במידה ואתם פרילנסרים או עצמאים תנסו להימנע מלצרף את המיתוג של הסטודיו/החברה שלכם בקו"ח ויתר המקומות דבר כזה עלול ליצור רושם מול המעסיק שהעצמאות שלכם חשובה לכם יותר מהעבודה שהוא מציע.

6. בדקו את נתוני השכר בתחום ניתן להיעזר בטבלה של JobCity / AllJobs לפני שאתם ניגשים לשאלה בראיון מה השכר המבוקש.

7. נסו לחשוב ולהתכונן היטב לשאלות שאתם עשויים להישאל בראיון עבודה

8. כאשר אתם שולחים קו"ח הכניסו פנייה אישית אם ידוע לכם מה שמו של המגייס ככה אולי תצליחו לגנוב קצת תשומת לב.

9. היעזרו בפינת משרות דרושים לעיצוב גרפי בבלוג המתעדכנת על בסיס יומי או לחילופין היכנסו לאתרי חיפוש עבודה

10. תלמדו קצת על החברה ועל תחום הפעילות שלה לפני שאתם שולחים קו"ח או מגיעים לראיון ככה שתוכלו לדעת אם היא מתאימה לכם.

זה הכל להפעם המון המון בהצלחה לכל המחפשים!

 יש לכם טיפים נוספים? אתם מוזמנים לכתוב אותם באמצעות המערכת תגובות בתחתית העמוד

 

מחפש מעצב? רוצה שהמשרה שלך תופיע כאן? היכנס ל- פרסום משרת דרושים בתחום העיצוב

יש לכם הצעות / הארות, אתם מוזמנים לכתוב  לשיפור החוויה.

עמודים:1234567»

שוחחו איתי אונליין

נובמבר 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930