11 דוגמאות לבדיקת שדות בטפסים באמצעות AJAX
האם שמתם לב שיותר ויותר אתרים משתמשים באימות שם משתמש בטפסים באמצעות AJAX, דבר המאפשר לכם לקבל חיווי מיידי בנוגע לזמינות של השם משתמש אותו אתם ממלאים בטופס, בפוסט הבא אביא לכם 11 טפסים מבוססי PHP/ASP.NET שמשתמשים באימות AJAX.
בדוגמאות הבאות יש שימוש ב-php ו ajax שמתבסס על מחלקת Jquery שנתחיל?
1. AJAX (jQuery)בדיקת שם משתמש עם PHP
האם שמתם לב שהרבה אתרים משתמשים בכלי האימות בשדה השם משתשמש כאשר אתם ממלאים את השדה, האימות מתבצע באמצעות AJAX ששולח בקשה לPHP שבודק האם השם משתמש כבר רשום במערכת.
דמו | להורדה
2. בדיקת זמינות שם משתמש באמצעות Jquery/PHP
לעיתים נדירות כאשר נתבקש להירשם לאתר אינטרנט נזהה בטופס רישום אימות אוטומטי של כתובת המייל והשם משתמש, האימות הזה נוצר בשביל למנוע מצב שיהיו לשני אנשים שונים אותו שם משתמש או כתובת מייל, חלק מהאתרים מעדיפים לבצע את האימות באמצעות AJAX ככה שתוכל לקבל חיווי ישירות כשאתה ממלא את השדה ולא לקבל חיווי רק כאשר לחצת על כפתור "שלח"
דמו | להורדה
3. בדיקת זמינות שם משתמש ב- ajax באמצעות jQuery
מה שהסקריפט הבא עושה בעצם זה לבדוק את הזמינות של השם משתמש שלכם כמו שגוגל ויאהו בודקים, אם להרבה אתרים יש את זה למה שלכם לא יהיה את זה גם… במדריך הבא תלמדו איך תוכלו לבנות לכם בדיקת זמינות משתמש מבוסס Jquery.
למדריך | להורדה
קרא עוד >>
יום בחייו של מעצב גרפי – ככה אנחנו באמת חיים
לאחרונה התחילו לצוץ יותר ויותר אינפוגרפיקות מעניינות וטובות, אז החלטתי לשתף אתכם באינפוגרפיקה הבאה שפשוט ממחישה בצורה כמעט מדוייקת ומושלמת את הסדר יום בחייו של מעצב אתרים.
מזדהים? תנו לייק
וורדקמפ 2011 בעיר הקודש ירושלים
מה זה וורדקמפ?
וורדקמפ הוא כנס שעוסק בכל מה שקשור לוורדפרס. כנסי וורדקמפ הם אירועים קהילתיים בלתי פורמליים שמארגנים משתמשי וורדפרס בערים בכל העולם. כולם, ממשתמשים מזדמנים ועד למפתחים מקצועיים, משתתפים, מחליפים רעיונות ומכירים זה את זה. כנסי וורדקמפ פתוחים גם למשתמשי WordPress.com וגם למשתמשי WordPress.org, ובעצם לכל מי שרוצה ללמוד על וורדפרס ולהכיר אנשים מהקהילה.
וורדקמפ ירושלים
זאת השנה השנייה שוורדקמפ מתקיים בירושלים. השנה זה קורה ב-12 בספטמבר 2011 במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. המושבים יתנהלו בשני מסלולים מקבילים במשך היום. רשימת המרצים שלנו כוללת כמה בלוגרים ומפתחי וורדפרס מהבולטים ביותר בישראל.
בשנה שעברה השתתפו בוורדקמפ ירושלים מעל 250 אוהבי וורדפרס, בלוגרים, מעצבים, ואנשי עיצוב, פיתוח ותוכן יחד עם מייסד וורדפרס מאט מאלנווג ליום של למידה חוויתית.
השנה צפוי לנו עוד אירוע איכותי – מרצים ונושאים מעניינים, ארוחת צהריים וכיבוד קל ומיקום מדהים, ומקווים שתוכלו להצטרף אלינו!
אם אתם רוצים להציע מרצה או ספונסר נשמח שתצרו איתנו קשר במיילwordcamp@illuminea.com.
לצפייה בלו"ז הרצאות ותוכנית הכנס
אתם מוזמנים להירשם לכנס – עלות כרטיס 60 ₪
מקווים לראות אתכם שם!
נ.ב. בענייני כשרות: הכיבוד הקל – מהדרין, הכריכים חלביים – חלבי למהדרין בד”ץ רבנות ירושלים.
מדריך להגנה על הבלוג מפני האקרים ומתקפות בספטמבר
לכל מי שזוכר את אירועי המשט של טורקיה שבעקבות אותו משט נפרצו למעלה מ-1000 אתרים ישראלים גדולים ובניהם: סטימצקי ואתר עיריית תל אביב, וכד' בתור אחד שחטף גם באותה תקופה לא מעט מתקפות על השרת גיבוי שלי שיושב באנגליה,
החלטתי השנה להקדים תרופה למכה ולהכין מיני מדריך לי ולכם שיעזור לכולנו לעבור את התקופה הקרובה באופן בטוח ועם כמה שפחות מתקפות של האקרים על האתרים שלנו.
1. שינוי מיקום לקובץ wp-config.php
להעביר את הקובץ wp-config מתייקית ה-
~/home/user/public_html/wp-config.php לתייקיה אחת למעלה
~/home/user/wp-config.php; בדר"כ מדובר בתייקיה של הדומיין של השרת, כאשר אתם משאירים את הקובץ בתייקית public html של השרת אתם בעצם מאפשרים לגורמים עיונים לגשת לקובץ הזה ובאמצעותו הם יוכלים לשנות את ההגדרות של האתר שלכם ולמחוק לכם את כל האתר, כאשר אתם משנים את המיקום של הקובץ מה שיפה זה שוורדפרס ישירות יודעת לזהות את המיקום החדש של הקובץ, אבל חשוב לדעת הזיהוי לא יתבצע אוטומטי לאנשים שהאתר שלהם יושב תחת תת קטגוריה למשל domain.co.il/blog , או כאשר ביצעתם add-on domain ב- cPanel.
2. מחיקת משתמש ברירת מחדל (admin)
נתוני חשיפה לבאנרים בעולם – שווה הצצה!
Google פרסמה השבוע ניתוח מדהים של נתונים סטטיסטיים הלקוחים ממערכות Double Click בשנה האחרונה, להלן מספר עובדות מעניינות שכדאי לכולם להכיר:
הפרסום בווידאו צמח במספרים מדהימים ועוד היד נטויה. שימו לב לנתון לגדי הגלישה דרך הסלולר/ מובייל בעוד פחות משנתיים:
איזה באנרים הם הכי אפקטיביים – לפי הגודל שלהם:
פריסת לפי סוג הקריאייטיב (לא קופי/ ART אלא פורמט: פלאש מול פרסומות סטטיות. (שימו לב את הפערים בין 2 הגדולים: פלאש + פרסומות סטטיות אל מול RICH MEDIA!):
שוחחו איתי אונליין
שימושון
תגיות
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
קישורים
- flashoo – קמפוס הפלאש הישראלי
- newsgeek
- אייל שחר מול המכונה
- אינטרנט ישראל
- אנטייטלד
- אסטרטגיה באינטרנט
- ארגון חווית משתמש הישראלי
- בלוג תוצרת הארץ – של נופר
- בניית אתרים
- בקופסא
- הבלוג של אלכסנדר יודייב
- הבלוג של אמיר דותן
- הבלוג של ארז וולף
- הבלוג של גיא בורשטיין
- הבלוג של ויטלי מיז’יריצקי
- הבלוג של חברת נטקראפט
- הבלוג של יוניש
- הבלוג של יוסי ג'אנה
- הבלוג של יעל קריידרמן
- הבלוג של מאור ברזני
- הבלוג של מורד שטרן
- הבלוג של ניר טובר
- הבלוג של רוני אורבך
- הבלוג של רן לירון
- הבלוג שעושה כבוד לקונספט
- המזלג
- המעצב בתחתונים
- וובמאסטר
- ויראליקס
- טיפים וטריקים לוורדפרס
- טיפים לחיפוש עבודה
- מברשות לפוטושופ
- מזבלה
- פיקסל פרפקט מגזין
- פרסי העיצוב וחווית משתמש
- פשוט שימושי – ברק דנין