כרטיסי ביקור מקוריים – חלק א'
כרטיסי ביקור זה חלק בלתי נפרד מהעסק, אפילו חלק מאוד חשוב מהעסק, באמצעות הכרטיס ביקור אפשר ללמוד הרבה מאוד על העסק ועל אופן ההתייחסות שלך כלפיו.
בהרבה כנסים / networking מפזרים כרטיסי ביקור, ולכן חשוב שהכרטיס ביקור יהיה מרשים או לפחות יספק את מטרתו בצורה נכונה כדי שמי שקיבל את הכרטיס יקבל את הרושם הדרוש מכם ומהכרטיס וידע להשתמש בו בעתיד
מצורפים מספר כרטיסי ביקור יצירתים מאוד שהופיעו ב- Guerillaz,
חלק ראשון מתוך ארבע
מחולל טקסט דמה לעיצובים – בעברית ואנגלית!
מהיום גם אתם תוכלו ליצור לעצמכם טקסט דמה לעיצובים מבלי לפגוע באסטתיקה של העיצוב, לגנרטור שיוצר טקסט דמה קוראים לורם איפסום
מה זה, לורם איפסום?
לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג'יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו' – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.
למה לא להכניס לסקיצה טקסט אמיתי אחר?
אם בשלב הסקיצה העיצובית עדיין לא קיים הטקסט הרלוונטי, לא מומלץ למקם טקסט אמיתי אחר. הסיבה היא, כי בעת הצגת סקיצה עם טקסט אמיתי קריא, יתחיל הצופה לקרוא אוטומטית את הטקסט, ואם תוכן הטקסט לא רלוונטי לעבודה המוצגת – הדבר יסיח את דעתו מהעיצוב.
אז למה לא להכניס לסקיצה ג'יבריש?
הקלדת ג'יבריש (ייטץ5רעףח נגץלמןןעיהנכע חמ נ הגכץץמ'ב ףלל4מנ) יוצרת מרקם טקסט "מלוכלך" שאינו דומה לטקסט האמיתי ולכן מכער את הסקיצה ופוגם בתחושת האמיתיות והאמינות שלה.
כך גם לגבי טקסט חוזר (כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט כאן יבוא טקסט…).
קרא עוד >>
הפסיכולוגיה שמאחורי הצבעים
באמצעות הפוסט הזה תוכלו ללמוד על קצה המזלג את פסיכולוגית צבעים, ולדעת מה השימוש של כל צבע ומה ההשפעה שלו עלינו מבחינה פסיכולוגית.
בהמשך הפוסט אני אדון על מספר תכונות עיקריות בבני אדם(תכונות רגשיות, פיזיות, התנהגותיות), ואפרט מה ההשפעה של כל צבע על התכונות האלו,
לידיעתכם כל צבע משפיע על הגוף במקום אחר ויוצר את ההשפעה הפסיכולוגית של הצבעים אני התמקדתי במספר צבעים: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול בהיר, כחול כהה, סגול, ורוד, חום, לבן, אפור, שחור.
פסיכולוגית צבע – אדום
חיוניות, אומץ, בטחון עצמי
תכונות רגשיות: אהבה, חיוניות, אומץ, תשוקה, סכנה
תכונות פיזיות: מגביר לחץ דם, מגביר קצב נשימות, מסייע לעיכול, בולט לעין
תכונות התנהגותיות: אגרסיבי, תוקפני, חושי, קיצוני – אקסטרימי, מפחיד, מאיים
שימוש:
שימוש בצבע אדום, נותן דגש או דרישה, הצבע האדום גם מציין את הכוח של כדור הארץ וגוף האדם שמציין חיים,.
תכונות אישיות: בטחון עצמי, אומץ, מוחצנות, ספונטני וכנות.
פותחים את השנה עם עיצוב חדש!
שבוע טוב לכולם,
אומנם אני לא חוגג סילבסטר ושנה אזרחית חדשה, אבל לרגל המעבר משנת 2010 לשנת 2011 החלטתי לחדש את הבלוג בעיצוב חדש,
אני מאמין שב-2011 צופים לנו הרבה שינויים והרבה חידושים מתחום הטכנולוגיה והעיצוב,
אתם מוזמנים לתת כאן פידבק על העיצוב החדש.
סיכום שנת 2011 לפי National Geographic
שוחחו איתי אונליין
שימושון
תגיות
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
קישורים
- flashoo – קמפוס הפלאש הישראלי
- newsgeek
- אייל שחר מול המכונה
- אינטרנט ישראל
- אנטייטלד
- אסטרטגיה באינטרנט
- ארגון חווית משתמש הישראלי
- בלוג תוצרת הארץ – של נופר
- בניית אתרים
- בקופסא
- הבלוג של אלכסנדר יודייב
- הבלוג של אמיר דותן
- הבלוג של ארז וולף
- הבלוג של גיא בורשטיין
- הבלוג של ויטלי מיז’יריצקי
- הבלוג של חברת נטקראפט
- הבלוג של יוניש
- הבלוג של יוסי ג'אנה
- הבלוג של יעל קריידרמן
- הבלוג של מאור ברזני
- הבלוג של מורד שטרן
- הבלוג של ניר טובר
- הבלוג של רוני אורבך
- הבלוג של רן לירון
- הבלוג שעושה כבוד לקונספט
- המזלג
- המעצב בתחתונים
- וובמאסטר
- ויראליקס
- טיפים וטריקים לוורדפרס
- טיפים לחיפוש עבודה
- מברשות לפוטושופ
- מזבלה
- פיקסל פרפקט מגזין
- פרסי העיצוב וחווית משתמש
- פשוט שימושי – ברק דנין