מדריך – עיצוב דף גלריה עם הצללה מגניבה
במדריך הבא אסביר כיצד אתם תוכלו לעצב תצוגה לגלריית עבודות מעוצבת עם נגיעות יפות ועדינות, שפשוט יעשו את העבודה וישאירו את הרושם הדרוש.
מדובר בגלריה מאוד פשוטה שמכילה תמונה מרכזית עם הצללה עדינה.תוצאה סופית:
שנתחיל?
בשורה משמחת לכל המעצבים! פוטושופ על טאבלטים
בשורה משמחת לכל המעצבים, לפני יומיים אדובי השיקה גירסת פוטושופ CS5 למחשבי כף יד, הטכנולוגיה החדישה של שילוב מחשבי כף יד והיכולות שלהם עם כלים גראפיים יאפשרו מהיום למעצבים גרפיים להתחיל לעצב באמצעות מחשבי כף יד
סרטון המחשה:
מה דעתכם? האם תנטשו את העכבר לטובת המגע?
פוסט אורח – מתנות לחגים קד"מ נכון
אוטוטו פסח, הוא מורגש כבר די מזמן, בעיקר לאלרגים שביננו שמגיבים לפריחת האביב בפריחה משל עצמם.
הוא גם מורגש במלחמות על זמן הפרסום בכל המדיות של רשתות הקניות ושל מותגי הבשמים.
בשבוע שלפני ערב החג מתחילים המיילים שלנו להחתם ב"חג שמח". אחד מתחיל וכולם נדבקים. ככה זה כל שנה.
אחד הסממנים לבואו של חג הפסח, כחג מרכזי הוא תלושי חברה (במקרה שאתה שכיר) ומתנות קד"מ (אם אתה לקוח קיים או פוטנציאלי).
בכל הקשרו למתנות קד"מ, לא מעט עסקים יודעים שמדובר במדיה חנפנית אך חשובה ביותר להגיע ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים.
העניין הוא שבתחום הזה אין חדש תחת השמש, אנחנו רגילים לאותם מוצרים עם הטבעת לוגו עליהם.
מעטים ועד למוצרי USB.ממעמדי ניירות ועד מגבות חוף.כובעים, חולצות, מגנטים למקרר.מוצרים שאולי שמישים אך לא במיוחד זכירים.
אולי משום שתחום מתנות הפרסום נתפס כתחום "הפקתי" (מגדירים תקציב, בוחרים מקטלוג, מעבירים לוגו להטבעה ומיבאים מכולה מסין) ולא כתחום קריאטיבי ב-100%,
אנחנו רגילים לקבל את אותן מתנות כל הזמן בדגש על טרנדים (ואז כולם עושים את כל הטרנדים)…
הדרך הנכונה להתייחס למדית מתנות הפרסום היא לבצע קודם כל ניתוח בריף. מיהו הלקוח, המסר השיווקי שרוצה להעביר, האירוע, קהל היעד וכמובן התקציב..
את אותו מסר רצוי ומזוקק יש לתרגם למתנה שתכיל בתוכה את אותו ערך/מסר.
הרעיון הוא שאם המתנה תדע להגיד משהו על העסק, היא תייצג אותו והיא תהפוך לזכירה. אם היא תצליח לרגש, להצחיק, לגעת – היא תשיג באזז רציני.
קחו לדוגמא את רד בול (זה שנותן לכם כנפיים).
מוצר הקד"מ שהפיקו: בטריות ממותגות רד בול.
הלוק הוא של הפחיות שלהם, המסר הוא אנרגיה. גם שמיש וגם חכם.
הבטריות של רד בול
פייסבוק עלו היום עם LIKE חדש! תמונות והסברים בפנים
צהריים טובים חברים,
בין כל הניקיונות לכבוד חג הפסח אני מצליח בין לבין למצוא הפוגה ולהיכנס לבלוג ולכתוב קצת, היום לאחר שכתבתי את הפוסט של הכרטיסי ביקור המעוצבים והמגניבים הרביעי בסדרה,
נדהמתי לגלות שמשהו השתנה לי בבלוג מבלי שאני עשיתי כלום… מסתבר שפייסבוק היום עידכנו את הכפתור LIKE שלהם, מצורפים תמונות לצורך ההבנה,
לפני שתעשו LIKE הכפתור יראה רגיל ותמים =]
אבל…לאחר שעשיתם LIKE זה מה שתראו
כרטיסי ביקור מקוריים חלק ד'
בהמשך ל-3 הפוסטים הקודמים על כרטיסי ביקור מעוצבים ומקוריים אתם מוזמנים ליהנות מפוסט רביעי ואחרון נכון לרגע זה בסדרה.
שוחחו איתי אונליין
שימושון
תגיות
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
קישורים
- flashoo – קמפוס הפלאש הישראלי
- newsgeek
- אייל שחר מול המכונה
- אינטרנט ישראל
- אנטייטלד
- אסטרטגיה באינטרנט
- ארגון חווית משתמש הישראלי
- בלוג תוצרת הארץ – של נופר
- בניית אתרים
- בקופסא
- הבלוג של אלכסנדר יודייב
- הבלוג של אמיר דותן
- הבלוג של ארז וולף
- הבלוג של גיא בורשטיין
- הבלוג של ויטלי מיז’יריצקי
- הבלוג של חברת נטקראפט
- הבלוג של יוניש
- הבלוג של יוסי ג'אנה
- הבלוג של יעל קריידרמן
- הבלוג של מאור ברזני
- הבלוג של מורד שטרן
- הבלוג של ניר טובר
- הבלוג של רוני אורבך
- הבלוג של רן לירון
- הבלוג שעושה כבוד לקונספט
- המזלג
- המעצב בתחתונים
- וובמאסטר
- ויראליקס
- טיפים וטריקים לוורדפרס
- טיפים לחיפוש עבודה
- מברשות לפוטושופ
- מזבלה
- פיקסל פרפקט מגזין
- פרסי העיצוב וחווית משתמש
- פשוט שימושי – ברק דנין