פוסטים בקטגוריה "פוטושופ"

מדריך – עיצוב דף גלריה עם הצללה מגניבה

אפר 24, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   כללי, מדריכים, עיצוב, פוטושופ, שימושון  //  5 תגובות

במדריך הבא אסביר כיצד אתם תוכלו לעצב תצוגה לגלריית עבודות מעוצבת עם נגיעות יפות ועדינות, שפשוט יעשו את העבודה וישאירו את הרושם הדרוש.
מדובר בגלריה מאוד פשוטה שמכילה תמונה מרכזית עם הצללה עדינה.תוצאה סופית:

שנתחיל?

קרא עוד >>

בשורה משמחת לכל המעצבים! פוטושופ על טאבלטים

אפר 12, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, עיצוב, פוטושופ  //  3 תגובות

בשורה משמחת לכל המעצבים, לפני יומיים אדובי השיקה גירסת פוטושופ CS5 למחשבי כף יד, הטכנולוגיה החדישה של שילוב מחשבי כף יד והיכולות שלהם עם כלים גראפיים יאפשרו מהיום למעצבים גרפיים להתחיל לעצב באמצעות מחשבי כף יד

סרטון המחשה:

מה דעתכם? האם תנטשו את העכבר לטובת המגע?

פוסט אורח – מתנות לחגים קד"מ נכון

אפר 11, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, כללי, עיצוב, פוטושופ, שיווק ופרסום  //  2 תגובות

אוטוטו פסח, הוא מורגש כבר די מזמן, בעיקר לאלרגים שביננו שמגיבים לפריחת האביב בפריחה משל עצמם.

הוא גם מורגש במלחמות על זמן הפרסום בכל המדיות של רשתות הקניות ושל מותגי הבשמים.

בשבוע שלפני ערב החג מתחילים המיילים שלנו להחתם ב"חג שמח". אחד מתחיל וכולם נדבקים. ככה זה כל שנה.

אחד הסממנים לבואו של חג הפסח, כחג מרכזי הוא תלושי חברה (במקרה שאתה שכיר) ומתנות קד"מ (אם אתה לקוח קיים או פוטנציאלי).

בכל הקשרו למתנות קד"מ, לא מעט עסקים יודעים שמדובר במדיה חנפנית אך חשובה ביותר להגיע ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים.

העניין הוא שבתחום הזה אין חדש תחת השמש, אנחנו רגילים לאותם מוצרים עם הטבעת לוגו עליהם.

מעטים ועד למוצרי USB.ממעמדי ניירות ועד מגבות חוף.כובעים, חולצות, מגנטים למקרר.מוצרים שאולי שמישים אך לא במיוחד זכירים.

אולי משום שתחום מתנות הפרסום נתפס כתחום "הפקתי" (מגדירים תקציב, בוחרים מקטלוג, מעבירים לוגו להטבעה ומיבאים מכולה מסין) ולא כתחום קריאטיבי ב-100%,

אנחנו רגילים לקבל את אותן מתנות כל הזמן בדגש על טרנדים (ואז כולם עושים את כל הטרנדים)…

הדרך הנכונה להתייחס למדית מתנות הפרסום היא לבצע קודם כל ניתוח בריף. מיהו הלקוח, המסר השיווקי שרוצה להעביר, האירוע, קהל היעד וכמובן התקציב..

את אותו מסר רצוי ומזוקק יש לתרגם למתנה שתכיל בתוכה את אותו ערך/מסר.

הרעיון הוא שאם המתנה תדע להגיד משהו על העסק, היא תייצג אותו והיא תהפוך לזכירה. אם היא תצליח לרגש, להצחיק, לגעת – היא תשיג באזז רציני.

קחו לדוגמא את רד בול (זה שנותן לכם כנפיים).

מוצר הקד"מ שהפיקו: בטריות ממותגות רד בול.

הלוק הוא של הפחיות שלהם, המסר הוא אנרגיה. גם שמיש וגם חכם.

הבטריות של רד בול

קרא עוד >>

פייסבוק עלו היום עם LIKE חדש! תמונות והסברים בפנים

אפר 8, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   טכנולוגיה, כללי, פוטושופ  //  תגובה אחת

צהריים טובים חברים,

בין כל הניקיונות לכבוד חג הפסח אני מצליח בין לבין למצוא הפוגה ולהיכנס לבלוג ולכתוב קצת, היום לאחר שכתבתי את הפוסט של הכרטיסי ביקור המעוצבים והמגניבים הרביעי בסדרה,

נדהמתי לגלות שמשהו השתנה לי בבלוג מבלי שאני עשיתי כלום… מסתבר שפייסבוק היום עידכנו את הכפתור LIKE שלהם, מצורפים תמונות לצורך ההבנה,

לפני שתעשו LIKE הכפתור יראה רגיל ותמים =]

אבל…לאחר שעשיתם LIKE זה מה שתראו

קרא עוד >>

כרטיסי ביקור מקוריים חלק ד'

אפר 8, 2011   //   על ידי אבי כהן   //   דפוס, עיצוב, פוטושופ  //  2 תגובות

בהמשך ל-3 הפוסטים הקודמים על כרטיסי ביקור מעוצבים ומקוריים אתם מוזמנים ליהנות מפוסט רביעי ואחרון נכון לרגע זה בסדרה.



קרא עוד >>

עמודים:«1...1415161718192021222324»

שוחחו איתי אונליין

דצמבר 2024
א ב ג ד ה ו ש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031